
Strokovni svet za splošno izobraževanje zdaj potrjuje učbenike, delovnih zvezkov pa ne. Da je to z vidika kakovosti problematično, je že dolgo predmet strokovnih razprav. Minister za vzgojo in izobraževanje Vinko Logaj je pred dnevi dejal, da gre za kompleksno problematiko, ki traja od leta 2007, ko je bilo potrjevanje delovnih zvezkov ukinjeno.
"Zato vidim nujno potreben dialog tudi z založniki. Ker vemo, da so učbeniki in delovni zvezki tržna kategorija, seveda pa mora biti cilj, da je za enak program v slovenskem šolskem prostoru približno enako breme za starše," je za Radio Slovenija poudaril Logaj, ki je s predlagano novostjo že seznanil predstavnike založb, pri katerih pripravljajo učna gradiva.
Predsednica Zveze aktivov svetov staršev Lara Romih pravi, da se zavzemajo za to, da bi morala tudi delovne zvezke potrjevati država. "Zaradi tega, da bi imeli dovolj kakovostne delovne zvezke, ker ugotavljamo, da je na trgu veliko stvari nekakovostnih, tudi z napakami, in tega bi se radi rešili," je poudarila.

Predstavnik pobude za izboljšanje kakovosti slovenskega javnega šolstva Vedran Anžin Lončarič pa se zavzema tudi za zmanjšanje števila delovnih zvezkov. "Ne samo zaradi dodatnih finančnih obremenitev, ki jih imajo starši z nakupom, ampak je tudi vprašanje, kakšni so zares učinki teh delovnih zvezkov," poudarja.
Z vprašanjem, pri katerih predmetih sploh potrebujemo delovne zvezke in učbenike, se bo na seji ukvarjal strokovni svet za splošno izobraževanje. Gre za problematiko, ki je aktualna dalj časa, pojasnjuje predsednik strokovnega sveta Kristijan Musek Lešnik
"To se je nekako napovedovalo in zdaj zadeva očitno gre v to smer. Po drugi strani pa je ključno to, da se spodbuja avtonomija, da se spodbujajo učitelji, da sami pripravljajo svoja učna gradiva," je dejal Musek Lešnik. Učitelji namreč najbolj poznajo svoje učence in vedo, s katerimi metodami in načini lahko dosežejo najboljše rezultate.
